Diskuze na Téma: Komentáre

18. března 2013 v 20:35 |  Diskusie na tému...
Prepáčte za oneskorenie...
Dnešná diskusia na tému sa zameria na to, po čom hádam všetci túžime. A chceme tiež, aby to bolo milé, pekné a potešujúce. Už asi tušíte o čom je reč :) Samozrejme, sú to komentáre... Da sa o nich povedať veľa. Niekedy sú samozrejme potrebné aj objektívne kritické komentáre.

Otázka pre vás:
Aký je váš názor na komentáre?

Sú dôležité? Dôležitejšie ako návštevnosť? Aký majú pre vás význam? Ako beriete kritické komentáre, ale objektívne? A ako kritické komentáre bez hlavy a päty? Potešia vás milé komentáre? Aký počet komentárov približne máte? Vyjadrite sa o vašom názore na - komentáre. Znovu pomocou komentára k tomuto článku alebo pomocou vlastného článku.

Komentáre?
Diskuze je vaše...
 

4 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 mengano mengano | E-mail | Web | 19. března 2013 v 10:54 | Reagovat

Návštěvnost je sice pěkná věc, ale pro mne jsou vážně mnohem důležitější komentáře. Jenom podle nich poznám, jestli článek někdo četl :-)
Kritika mi nevadí, pokud je k tématu článku a má hlavu a patu. Pitomé komentáře s reklamami nebo s vulgárním obsahem mažu.
Je pravda, že chodím na několik blogů, kde pilně čtu, ale komentuji jen zcela vyjímečně. To je třeba Miloš, Domovina, Děda tik tak, Arvari... a pár dalších. Takže trochu paradox, uznávám. Měla bych se nad sebou zamyslet a polepšit se :-)

2 Terka Terka | E-mail | Web | 19. března 2013 v 11:56 | Reagovat

Já jsem rozhodně pro komentáře, řeknou toho víc než návštěvnost a více vypovídají o komentujícím :)
A samozřejmě taky komentuji, abych i já tak nějak dosáhla té kritiky a vždycky se modlím, ať se mi pod článkem neobjeví pouze suché "Pěkné..", ale rozumná kritika :) kteoru se snažím poskytnout pochopitelně i já :) i kdyby to měl být komentář delší než článek. Když mě blog, článek a téma zaujme tak klidně napíšu tak dlouhý komentář :-)

3 děda tik tak děda tik tak | Web | 19. března 2013 v 16:43 | Reagovat

Komentáře k článkům jsou vítané a potřebné. Podle toho se dá usoudit, zda článek zaujal, popřípadě v čem chybuji. Zcela pochopitelně není  pravidlem, že přečtený článek musím komentovat, může se mi líbit, přečtu ho třeba dvakrát a bez komentáře. O jiném článku chci další informace, nebo doplním o vlastní poznatky. Někdy stačí krátké výstižné okomentování , a i to stačí k tomu, že o stránky je zájem a je čtený. :-)

4 Miloš Miloš | Web | 19. března 2013 v 19:03 | Reagovat

Každý komentář potěší (a myslím, že mnohem více než pouhá návštěvnost bez jakékoliv reakce), autor má pak pocit, že článek nepsal zbytečně. Proto se také snažím články mých oblíbených autorů a autorek komentovat. Je to ale dost těžké, někteří jsou nesnesitelně aktivní :-) (např. VendyW).

Kdysi jsem měl menší výměnu názorů s blogerem, který si říkal dancerboy (blog mezitím zrušil), zatímco on můj kritický názor hned smazal a přístup mně zablokoval, já jsem jeho urážlivý komentář na blogu nechal. Odlišný a kritický respektuji a snažím se vždy reagovat věcně.

5 Miloš Miloš | Web | 19. března 2013 v 19:04 | Reagovat

[4]:Odlišný a kritický názor ...

6 David David | E-mail | Web | 19. března 2013 v 19:57 | Reagovat

Každého normálního (ať pochvalného či kritického) komentáře si cením - více, než návštěvnosti. Počet komentářů se různí - u mě nelze jednoznačně říci. Myslím si, že hodně záleží na zajímavosti článku... ;-)

7 Broňka Broňka | Web | 20. března 2013 v 19:36 | Reagovat

Ja si myslim (pisu  na mobilu, proto chybi hacky a carky), ze komntare jsou dulezity.Protoze autora clanku (kdyz jsou hezke) potesi a povzbudi.Fakt je ze nektery lidi pisou do komentu sprostarny a reklamy a ja nevim co jeste.Popravde mi to vadi a ty bud
ignoruju nebo mazu ;-)

8 hranicefantazie hranicefantazie | Web | 21. března 2013 v 15:04 | Reagovat

Také si cením každého komentáře. Je mi jedno, jaký je. Jen nesnáším reklamy a taky to, když mám sice poměrně vysokou návštěvnost, ale nikdo se neobtěžuje zanechat komentář.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama